gorgeouslicious

Tuesday 18 December 2012

"Contest: Kenangan paling lucu"


hari ni gua masuk contest lagi. asyik join contest je kan gua ni? sangap contest agaknya. =,=~ hari ni gua join contest dr belog Aishah la nina . sape nak join cuba lah klik2 link tu. agak2 kalu klua tu, join ajo. hadiah dy agak lumayan. eh~

AMARAN! INI CERITA 18SX. BAWAH UMUR SILA PAMERKAN SALINAN SIJIL BERANAK AYAH .

ini cerita baru terjadi. mungkin dalam dua minggu lepas. pergh.agak sulit gua nak cerita.tapi takpe.gua tak kisah.sebab itu benda normal. hatta siti nurhaliza pon buat bnda yg sama.mungkin berbeza dari cara penyampaiannya saja. ceritanya begini. pagi itu seperti biasa gua pergi kelas dengan budak tecik. a.k.a membe gua. nama nani.gua noni. nampak dak chemistry nya? ayu budaknya. tak macam gua. time jalan2 g kelas tu gua tak rasa ape2 yg tak normal.tiada morning sickness for sure. gua melenggang sambil mengumpat2. biasalah keje pompuan.

sampai kelas, gua pilih tempat duduk paling belakang.biasalah baru2 lagi.taknak menonjol sangat. time duduk tu tiba2 perut gua rasa tak enak. tak rasa macam kepsi pon.tapi gua control muka gua. maintain ayu. gua kepit. tahan. muka dah merah. nani kat sebelah dah pelik tengok gua. macam kucing nak meneran.dan tiba2!

PRAAAPPPP!

aiseh acano terlepas neh. deng! nasib baik takde bau. gua bajet takde org perasan. sebab budak belah kiri gua tak pandang gua pon. tapi tiba2 lagi gua dengar bunyi orang gelak sebelah kanan gua. eh deng yuuuuu! gua buat action slow motion. gua pandang nani. dia dah bantai gelakkan gua baik punya. nasib baik tak tercabut gigi dia. kalau tak buat penat nak pungut semua. tapi gua bersyukur sebab tiada bau. pergghhhhh! lepas tu baru gua  rasa lega. haha. tak senonoh punya perangai. tapi nak buat macam mana,gua tk sengaja. nani pon bekap gua. dia cakap normal la tu. kim kardashian pon kentut jugak. huh! 

1 flying kiss:

nor aishah said...

heheh..lain kali pandang kiri kanan dulu bru lepas eh.

Tme ksih sbb join...Good Luck =)

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com