gorgeouslicious

Monday 17 December 2012

ini soal hati sayang

aku bukan sikecil yang selalu merajuk. aku bukan sikecil yang selalu meminta.
aku hanyalah seorang gadis dengan hati yang rapuh.dengan hati yang halus.
hati yang selalu minta dibelai.hati yang tidak cukup kuat untuk menerima segala perbuatanmu. kadang kadang hati ini memberontak.kerana dirinya banyak terluka.
bukan kerana dirinya dahagakan perhatianmu.

ini soal hati sayang.bukan soal rasa.
hati ini banyak memendam rasa.selalu merintih hiba.namun ada yang sudi mendengar?
ada yang sudi menenangkan hati kecil ini? dimana kau saat hati ini memerlukan?

aku terpasak di suatu sudut yang aku sendiri tidak pasti dimana.
mengharapkan ada tangan yang sudi membimbing.
harapan hanya tinggal harapan.realitinya  yang pasti.
hanya aku yang hanyut dibuai  dalam dunia fantasiku.

0 flying kiss:

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com