gorgeouslicious

Friday 28 December 2012

takpe. gua tak kesah

currently updating this entry at room sweet room. ahax! sweet lah sangat. perggghhh. bapak ah.. gua antara orang yang terawal sampai dekat yu ai ti yem ni. eh , tak percaya pulak kita. tapi, oke jugak datang awal. wifi laju weehh. bapak ah ! 

i just love being me :)


well, hari ni saje nak update entri pasal gua tak kisah pon bila ada orang label gua gedik. otototo. nampak tak tu bedah? label oke. ala ala artis gitu tawwww! haha~ well, biasalah  manusia kan. suka label2 orang. dah macam barang dekat supermarket pulok haa. gua pon kadang2 ada je label orang sesuka hati. and, that is why gua tak kisah bila ada orang label gua gedik. praap! 

biasalah. tak kenal maka tak cinta. ye dak? one of my friend frankly said, first impression towards me : GEDIK. haha. but, time tu dia tak kenal gua rapat lagi. and bila dah kenal rapat, dia tarik balik label dia tu. hehe. my pleasure.  seriously, gua sebenarnya gila and gua jarang nak huu haa huu haa dgn guys. kecuali kalau gua rasa selesa dgn guys tu. barulah gua huu haa huu haa. nampak dak point dia? so, konklusinya, gua tak kisah pon apa yang orang nak kata kat gua. Allah know me better. hehe :)

0 flying kiss:

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com