gorgeouslicious

Sunday 30 December 2012

tak proper lah ~

salam janji dicapati semua yer ! hari ni gua nak kupas sikit isu yang semakin meruncing dalam kalangan masayrakat kita ! *baca dengan muka serius tahan kincit *

hehe. hebat dak ayat? puuuiii lah ! ni saja ja nak sebut sikit pasal manner kita orang pompuan ni. hahaa. even gua neh xde lah sopan mana. duduk pon kadang2 terkangkang but gua still tahu manner dia bila berhadapan dengan spesis yang berlainan dengan gua. a.k.a lelaki. yerrrr. kita perlu ada manner oke.

weehhhh. tak proper wehhh bila kita perempuan pegi gelak cam pontianak menang loteri depan lelaki. sumpah tak proper. nak gelak cenggitu, gelak jela time takde guys. time takde guys takde nya nak gelak cenggitu. tapi bila ada je grup lelaki kat depan or kat tepi or kat mana2 lah. terus je gelak camtu. nak tarik perhatian ae? attention seeker? pity you ! gua yang cenggini pon tahu batas dia bila ada lelaki kat zon gua. bukan gua cover but gua cuba jaga tanggapan diorang kat gua. yelah, gua ni dhla macam ni. buat pulak perangai macam tu. mmg nak kena bash la kan? dahla gelak kuat2 camtu pastu pegi lompat2 lagi depan diorang. lahaaaiii. pe jadahnya semua ini?

itu satu hal.dan lagi satu hal, sangat tak proper bila sgala bnda yg membe kita cerita or buat kita nak share dengan geng lelaki. ehhh. jagalah sikit air muka membe kita. bila membe kita cerita kat kita, itu maknanya dia percayakan kita. so jangan la rosakkan kepercayaan diorang tu dengan senang hatinya ceritakan perihal dia tu dekat orang lain. ada otak pakai la sist ! dhla tu, kita pegi lagi cerita ape bnda yg kita buat kat dalam bilik dkt mmbe lelaki kita. kalo bnda rilek2 takpe lagi. neh hal peribadi pon nak share. huk aloh ~ mmg tak proper.

btw, labuh tudungnya tidak semesti refleksikan peribadinya. sori, gua terpaksa cakap macam ni. bukan diskriminasi. tapi itu yg terjadi. sekian.

0 flying kiss:

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com