gorgeouslicious

Tuesday 1 January 2013

unofficially 20 ~

lama tak hupdet. maklumlah. busy sedikit. plus, otak gua tengah gersang sekarang ni. tandus idea. tandus segala. so, macam mana tahun baru? oke? apa azam baru? gua? gua nak renew azam tahun 2012 jehhh. azam 2012 gua, gua renew yg tahun 2011. penat lah gua nak fikir pasal azam neh. bukan gua malas cuma gua kurang rajin aje. btw, seriously gua tak pernah celebrate tahun baru. tak pernah jerit2 countdown segala. alaaaaah. buat apa nak semangat? tahun baru masihi jehh. tak banyak beza dengan tahun2 sebelumnya. tahun baru islam pon tak meriah mana sambut nya. buat apa beria sambut tahun baru masihi kan? gua poyo je tu.

tempat gua study takde cuti pon sempena tahun baru. so, life must go on. haha. pagi2 gua dah attend kelas. tapi disebabkan hari ni tahun baru, gua pakai meriah sikit. saje jeh. nak bagi up sikit ini hari. trololo. btw, gua perasan ramai yang geng 93's neh duk meroyan. yelah, no more teen things. dah ada pangkal dua weh kat depan ! ohsem dak? ikot perkiraan bedah tontero, dah boleh kawen dah semua budak2 ni. same goes to me lah. tp gua tak kisah sangat sebab gua stay young and sweet !tak kira pangkal apa kat depan, yang penting jiwa kena muda !

tak sempat nak tuka gaya tangan. dah gaya nak buat caklempong dah.

ara si beboholic. kareena's hardcore fan.

omeyy omeyy kan baju ropol2 gua.

hah. tu diaa. gaya tahun baru. tapi gua rasa sama je sebenarnya. btw, gua harap semalam takde proses menghasilkan bayi tak sah tarafnya. gua harap.

psstttt ~ gua rasa nak tambah satu lagi azam dlm list lama yg tertunggak. "kurangkan perasan dalam hidup" . gua rasa gua perslu tambah tu. haisshhh. adios amigos :)

2 flying kiss:

Orang Kita said...

nice entry,,, slamat tahun baru yer! heee

Unknown said...

@Poi Blogger
terima ksih poi :)

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com